söndag 6 oktober 2013

New in/today's

Hej! Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag men har inte riktigt haft tid... I fredags skulle jag egentligen hem till Emma och sova över där med Paula men jag mådde inte alls bra så jag stannade hemma och vilade. Igår var jag hemma och vilade igen på förmiddagen och på eftermiddagen var jag och mamma på Empoira! När vi kom hem var det för mörkt för att fota så jag gjorde det nu istället! Så här kommer grejerna som jag köpte:
Tröja från Hollister (köpte i går)
Jeans från HM
Torrschampo från Batiste (köpt på Lindex) 
Mamma köpte lite saker på The Body Shop och då fick hon med den här gratis som jag fick av henne!
På New Yorker hade de rea och sålde linnen för 15kr så jag passade på att köpa 2 st!
Big Eyes Mascara från Maybelline New York (köpt på Kicks) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad? <3