måndag 21 oktober 2013

At The Moment

Hej! Idag blev våra 2 sista lektioner inställda, så vi slutade klockan 1 vilket var väldigt skönt! Efter skolan åkte jag och Rebecca hem till Hanna och fixa lite på vår uppgift om droger på biologin som vi inte riktigt var klara med! Vi hann inte riktigt bli klara eftersom vid 4 var jag tvungen att gå till vårdcentralen... jag har varit förkyld jättelänge och det blir bara värre och värre och vi ska ju åka på torsdag och jag kan verkligen inte dyka när jag är förkyld... så jag fick en spray så nu är det bara att hoppas på det bästa!

I går var en väldigt chill dag, vi flyttade över till mamma ganska tidigt, åt pannkakor, packade och pluggade nästan den sista dykteorin, så ni är vi nästan klara!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad? <3