måndag 30 september 2013

Gymnasieval

Under förra veckan fick jag en katalog om Gymnasieval på 258 sidor. TVÅHDUNDEFEMTIOÅTTA SIDOR. Det är helt sjukt att jag snart ska börja gymnasiet... Eller snart och snart det är ju nästan två år kvar men det kan ju alltid vara bra att börja tidigt! Jag har ju mina tankar på IB som då är en skola där man läser allt på engelska och som dessutom har ett internationellt program så jag kan t.ex. åka till London och läsa ett år om jag vill! Tycker det verkar väldigt kul och spännande men samtidigt om jag fortsätter med att fota så kanske jag vill gå på en skola som är med inriktat på det hållet. Men vi får se, det är som sagt nästan 2 år kvar!

358 sidor.
Nu ska jag plugga lite och senare ska jag och mamma träna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad? <3