onsdag 18 september 2013

Fading

Sommaren är verkligen slut helt på riktigt nu... det är (enligt mig) iskallt ute och innan precis när vi skulle cykla tillbaka till skolan var det som en dusch ute, det var helt sjukt. Jag var nämligen hemma hos Rebecca och åt lunch idag eftersom vi hade 2 timmar och vi blev helt genomblöta när vi skulle cykla tillbaka till skolan!

Hann inte blogga i går eftersom först bakade jag med madde, sen skulle vi hem till en i Maltes klass kompis och äta middag, har förväntat mig att det skulle vara ganska tråkigt men det var rätt kul eftersom Maltes kompis har 2 storasystrar som går på det gymnasiet som jag förmodligen vill gå på sen, så de berättat om de och jag frågade lite saker och sånt så det var kul! :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad? <3