tisdag 4 juni 2013

Random...

Hejj!
Idag var vi på stan på håltimmen (eller håltimmarna) och då var det massa stunder och gick runt och gjorde massa konstiga random saker. När vi satt inne på redfellas var det en kille som gick förbi som började slänga typ slängkyssar eller vad det heter och sen skrev han sitt nummer i luften och gjorde tecken att vi skulle ringa hahahahahah gud vad vi skrattade!! Sen när vi satt ute var det en annan kille som gick fram och sa att han hade lyssnat på oss jättelänge och tyckte vi sjöng jättebra och han bad om autografer hahahahaha så sjukt roligt var det hahaha!!!!

Det har annars varit en riktigt chill dag, först på fysiken gick vi bara igenom lite uppgifter och sen hade vi inget fysiklabb utan vi hade betygsamtal där man fick reda på sina betyg och så! Jag fick C, och är väldigt nöjd med det eftersom jag fick D i vintras så jag har höjt mig! :D
Sen var vi ju på stan och sen och så, och sen istället för att haha klassråd/matte/elevensval kollade vi film, så vi har i stort sätt inte haft några lektioner idag! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad? <3